Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden.Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
Voorbeeld: haal een rugzak uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee op vakantie.
Ook wanneer het product nét teveel ‘gebruikt’ is, laten we je er niet mee zitten. Dan krijg je 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag terug.
U kunt een retouraanvraag indienen door een Ticket aan te maken in uw Account Dashboard. U doet dit alsvolgt:
-
1.1 Hoe maak ik een Retourzending aan?
- Log in op uw account. U vindt deze optie rechtsboven in het scherm, in de oranje balk. Er staat Welkom [naam] of Mijn Account / Registreren
- U komt uit op een pagina waar u uw recente orders kunt zien. Klik vervolgens op Bekijken naast de order waarvan u het artikel wilt retourneren.
- U komt nu in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kunt u rechts onderin op de knop Artikelen retournerenklikken om de retourzending aan te maken.
- U wordt doorgestuurd naar een pagina waar u de retourzending kunt instellen. De eerste stap is het aangeven welke producten u wilt retourneren. Als u een bepaald product wilt houden dan laat u deze op 0 staan.
- De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Bij Reden en Actie kunt u kiezen uit de retourredenen en acties.
In het laatste geval kunt u zelf een actie invoeren..
- Klik vervolgens rechts onderin op Verstuur.
- Log in op uw account. U vindt deze optie rechtsboven in het scherm, in de oranje balk. Er staat Welkom [naam] of Mijn Account / Registreren
0 Opmerkingen