Waar blijft mijn pakket?

Ik had mijn pakket al verwacht, maar het is nog niet bezorgd. Waar is mijn pakket nu?

  • Minder dan 5 dagen gewacht

Excuses dat je pakket is vertraagd. We rekenen erop dat het pakket spoedig wordt bezorgd. PostNL en UPS doen verschillende pogingen om het pakket te bezorgen: op dag twee en dag drie na aanbieding. Op dag vier wordt je pakket bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of aflever adres afgeleverd.  Heb je na vijf dagen nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op, wij laten dan een onderzoek instellen bij de vervoerder. 

 

  • 5 dagen of meer gewacht!

Excuses dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. We willen graag zorgen dat je het pakket alsnog krijgt, en voor je onderzoeken wat er mis is gegaan. Neem contact met ons op door in te loggen op je Account Portal. Maak vervolgens een Ticket aan zodat wij bij PostNL een onderzoek kunnen laten starten.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.

Neem contact met ons op